Ledenvergadering COM afdeling Gelderland

Zaterdag 25 september had de afdeling Gelderland een ledenvergadering in het Kumpulan op het terrein van Bronbeek te Arnhem.

Aanwezig waren 52 Mariniers en één begunstiger. Namens het bestuur was Peter Lammens aanwezig.

De secretaris, Werner Veenendaal, presenteerde het bestuurlijk jaarverslag, Ton Berkeljon deed dit over Lief & Leed en het financieel jaarverslag 2020 alsmede de begroting voor 2021 werd door penningmeester Ger Strijbos gepresenteerd.

Ook twee van de drie onderafdelingen, van de Veluwe was geen van het bestuur aanwezig, presenteerde hun jaaroverzicht. Onderafdeling Achterhoek door voorzitter Henk Ebbink en onderafdeling Arnhem door voorzitter Gerard Oudsen.

Na deze formele vergadering was er tijd om de leden die 50 jaar lid zijn van het COM in het zonnetje te zetten. 12 Leden kregen dit jaar een dasspeld. 4 Van hen waren aanwezig en zij kregen uit handen van de voorzitter Henri de Boer een bloemetje. Aanwezige jubilarissen waren: Gerard Centen, Anton Hagen, Jan Smit en Bart Wijhe.

Na de vergadering en de officiële dank aan de jubilarissen was het tijd voor een heerlijke Indische maaltijd.

Voor foto’s klik hier